torsdag den 1. juli 2010

Blandt tøj fra H&M

Så blev det tid til at prøve en maxi kjole, og denne Acne inspireret sag virker god. Jeg tror, at jeg vil bruge den med mit røde Miu Miu bælte. Som et modtræk til alle tingene med striber for tiden har jeg fået lyst til at have noget andet - derfor kom denne prikket top med hjem. Jeg tror også at prikker holder et godt stykke ind i efteråret.
Kæresten bliver ikke glad for dette køb - et par jeans i boyfriend snit - dejlige løse, men jeg elsker dem med en stram top og et par stiletter og opsmøg(så man kan se anklerne). Jeg synes faktisk, at det look kan være ret sexet. Så nu skal jeg vist bare lige overbevise kæresten herom;o).
Jeg har noget med rødt for tiden, så derfor fanger denne nederdel min opmærksomhed med det samme. Og på udsalg til 100 danske kroner kom den uden den store betænkningstid bare med hjem. Og den er helt perfekt og kan fx kombineres med den prikket top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar