torsdag den 12. august 2010

En ny hat....

Denne sorte hat fandt jeg i en sportsbutik på et bjerg i det franske, og den er siden blevet min bedste ven mod solen. Da hornhindebetændelsen gør mit øje meget lysfølsomt - guuud hvor jeg savner mine solbriller.... Og det er såååå chikt med sammenklemmet øjne - NOT!!!! Og lidt moderigtigt blev jeg vist, selvom jeg synes, at jeg med hatten får en anden stil end min normale stil tiltrods for kjolen, tørklædet og strømpebukserne er meget brugt i min hverdag...... Men jeg kan godt li' dette look, selvom jeg følte mig meget sort, da tørklædet senere blev taget af pga vejret i Geneve:o)
Og en lille bøn herfra - jeg søger nogle strømpebukser a la dem jeg har på - disse er fra H&M og er fra sidste efterår. Er der nogen af jer som ved hvor tilsvarende fås?????
Hat: Fransk....
Tørklæde: Lovechild
Kjole: See by Chloe
Armbånd: Jessica Kagan Cushman
Strømpebukser: H&M(leopard mønster fra sidste efterår - desværre fås de ikke længere) 
Sko: Converse
Taske: Alexander Wang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar