lørdag den 2. juli 2011

Dagens 020711

Kæresten og jeg skal til terrassefest(housewarming) i aften og Bøllepigen skal med. Derfor et lidt anderledes dagens. Og hvor skal man have meget med til Bølle - pusletasken er proppet med de mest  "nødvendige" ting plus vigtigst af alt, hendes ven stinkdyret, Stinky.

Mit outfit består af kjolen fra Carin Wester, blusen fra Stine Goya, solbriller fra Gucci, parka fra Urban Outfitters, tasken er fra Philip Lim(jeg bestilte den på Net-a-Porter om mandagen og fik den allerede tirsdag aften - WOW hurtig levering), tørklædet er jo fra LV og fødderne er et par Converse. På mine negle har jeg i dagens anledning Chanels hypet Mimosa på, jeg ved godt at der er delte meninger om den. Men jeg er bare glad for at have neglelak på igen, det er første gang siden bøllens ankomst.
Bøllens outfit består af en skøn heldragt fra Molo i brun med coralfarvede stjerner, og hun glæder sig til at få flere fans;-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar