lørdag den 6. august 2011

Shoppelisten AW11 - accessories

Så er det blevet august og alt det nye er begyndt at komme i butikkerne. Derfor er jeg begyndt at tænke over, hvordan skal jeg fordele mit shoppebudget, så ikke alle mine penge forsvinder ud i en masse impulsshopping. Jeg har på nuværende tidspunkt kun styr på tilbehørsdelen, da tøjet er lidt sværere pt. Dette er dog ikke en "SKAL" liste, da der skal være lidt plads til at være impulsiv i tilfælde af nye ønsker og et ønske bliver udsolgt. Her er shoppelisten - emneopdelt.
Sko/støvler: 
* Et par New Balance gummisko model 420 
* Et par leopard støvler fra Sam Edelman(model Petty)(dagens sko 040811) 
* Et par sorte ballerinaer med nitter og andre sten(model Beatrix) fra Sam Edelman (1) 
* Et par Track støvler fra Acne i sort(9)
* Et par ”cowboy” støvler fra Notabene
* Et par grønne Hunter  
Et par sorte Converse – low(4) 
Tasker:
* Chanel 2.55 Reissue i sort med sølv hardware - ved godt at denne ikke ender i samlingen dette efterår;)
* Alexa taske fra Mulberry i farven ”Bright Cabbage Soft Buffalo” (2)
* Diego tasken i blå fra Alexander Wang(3) 
* Brenda mini camera taske fra Alexander Wang i bordeaux - ER KØBT 
Tørklæder:
* Pink leopard og skull tørklæde fra Alexander McQueen(5) 
* Grønt leopard tørklæde fra Louis Vuitton - ER KØBT 
* Tørklædet ”Monogram Ikat stole” i farven noir fra Louis Vuitton(8) 
Smykker:
* Et Clic H armbånd i sort emalje fra Hermes(6)
* Hjerte halskæde fra Bjørg(11)  
* Miss Erda øreringe fra Line&Jo 
* Armbånd - Miss Barks fra Line&Jo(10)
* Et pierced læder armbånd fra Yvonne Kone
Isenkram:
* Ipad(7)
* En fjernbetjening til mit kamera
* Et 50 mm f/1,8 objektiv til mit kamera 
Ikke på listen endnu, da jeg stadig lurer på dem:
* Et par af de superhypede ruskindsstøvler fra Isabel Marant
* Et par sko/støvler fra Alexander Wang, som jeg ikke har haft tid til at prøve
* En pelshale - taskepynt
* Et par sorte Rider Low støvler fra Acne
Et par sorte Cypress støvler fra Acne 


2 kommentarer:

  1. Wow, sikke en liste med lækre ting. Håber du får det hele:-)

    SvarSlet
  2. Tak, men jeg regner nu ikke at få det hele;-).
    Men jeg har brug for at have et mål, så jeg ved at evt. omprioritering af budgettet i forbindelse med impulsshopping medfører at jeg går glip af noget andet;-).

    SvarSlet