mandag den 30. januar 2012

Dødens gab

Det første dagens fra ferien er fra Dubai Mall, hvor der var et KÆMPE stort akvarium med hajer og mange andre spændende fisk. Det var en fantastisk oplevelse, som ifølge mig overgik de mange 1000 butikker(har ikke tjek på det præcise antal, men der var MANGE!!!). Og ja, jeg er modeblogger, men der var sgu intet nyt i de mange butikker. Hvorimod hajer og div. fisk var super spændende, der er jo andet i livet end shopping;-). Her er et par stemningsbilleder, og bemærk venligst hvordan leopardrokken matcher mit tørklæde;o).





Dagens outfit: parka - vintage, tørklæde - Louis Vuitton, taske - Balenciaga, kjole - Carin Wester, sandaler - Miu Miu.

8 kommentarer:

  1. Ihh, sejt :) Det må snart blive min tur til at tage til Dubai :))
    Lækkert med bare tæer i sandaler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men måtte dog i vinterstøvler i dag, pyha det er koldt herhjemme.

      Slet
  2. Det akvarium var også virkeligt imponerende!! når jeg tænker over det var det faktisk heller ikke voldsomt mange butikker jeg var i, da jeg var i centeret. Var mest imponeret over Dubai Mall som helhed og de ting de havde fået puttet ind i det og jo så var det da også ret vildt med alle de luksusbutikker der lå side om side!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde kun 2 timer i centeret, så akvariet var det vigtigste. Men nået dog at shoppe lidt tøj(udsalg) til Bøllen i Stella McCartney. Ja der var mange luksusbutikker.

      Slet
  3. Hvor ville jeg også gerne en tur til Dubai. Fiskebillederne er fantastiske:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Afsted med dig, det er jo et sted som skal opleves(dog ikke mit favoritsted, men klart en oplevelse med alle de vilde bygninger)

      Slet
  4. Ej, misunder at du har været i sandaler og er også misundelig på kjolen! Fortryder stadig at jeg ikke fik taget mig sammen til at købe den inden den blev udsolgt.

    /Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja desværre bliver hverken sandaler eller kjolen brugt nok ;o)

      Slet