onsdag den 4. januar 2012

Udsalg

Fie's indlæg forleden omkring udsalg fik mig til at tænke over udsalgsshopping og dets faldgruber. Jeg har prøvet at formulere de regler, jeg bruger i forbindelse med udsalg.
1. Jeg går bevidst efter de gode hverdagsting fra mine favoritmærker, da her er besparelsen størst i kroner og ører.
2. Mit udsalgsbudget bliver ikke brugt i H&M o.l., da de ting har en minimal sandsynlighed for at holde i næste sæson. Så ved udsalg går jeg en stor bue udenom de fleste highstreet butikker.
3. Jeg køber primært undertøj(da min kæreste(og sjovt nok jeg selv) alligevel ikke kan se om det er fra forrige sæson) på udsalg.
4. Jeg stopper op inden kortet svinges og stiller mig selv spørgsmålene: "Er den kjole mig?", "Vil jeg også bruge den?" osv.

Lidt udsalgsshopping er det også blevet til og her er et kig på det(dog er noget stadig på vej med pakkeposten).
1: Mit første Emma Cook køb, som jeg glæder mig til at afprøve.
2 + 5 +7: Et par fine sager fra Etoile Isabel Marant, som er gode til hverdagen.
3: En kjole fra Sandro, som også er god til hverdag.
4: Et Isabel Marant tørklæde i en skøn farve, tjaeee det varmer om halsen.
6: En kjole(i silke) fra Designers Remix Signature, som er en perfekt LBD.

5 kommentarer:

  1. Lækre sager! Elsker IM nederdelen:-)

    SvarSlet
  2. Så fine sager - jeg har vist også et par af dem på vej med posten:)

    /Merete

    SvarSlet
  3. Jeg tror IM nederdelen bliver et hit ;-)

    @Merete - det tænkte jeg nok;-)

    SvarSlet
  4. Hold da op nogle lækre køb og helt sikkert nogle, der kan bruges længe! Den Emma Cook bluse/kjole ser så lækker ud!

    SvarSlet
  5. Tak, jeg håber også, at levetiden bliver lang;o)

    SvarSlet