mandag den 20. februar 2012

April, May og June

Er navnene på denne sæsons neglelakke fra Chanel, som er kommet i fint selskab med tidligere hits. Jade er min all time favorit i min Chanel samling. Men tilbage til denne sæson. Hvad er min vurdering af dem? Min favorit i denne sæson er May, jeg er ret vild med den girlie lyserød. April har en fin mørkerød farve som nærmest er lidt bordeaux i det. Jeg er dog personligt ikke vild med June, da den er for lys til min neglelak smag, sådan hverken fugl eller fisk.

5 kommentarer:

  1. Smukke farver..April og May er mine favoritter:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er blevet vild med april :))

    SvarSlet
  3. Fine lakke :-) Jeg er nu mest til June :-) Den er SÅ fin!

    SvarSlet
  4. Jeg er helt enig i forhold til June. Den skuffer mig lidt. Dog er April et kæmpe hit hos mig;)

    SvarSlet