mandag den 3. september 2012

Dagens #58

Det første dagens fra ferien, men desværre var vejret kun til varmt tøj, så ingen badetur til mig. Men derfor kan man jo godt kigge lidt på forholdene;-). Min kæreste har virkelig taget beskeden "tag så mange billeder, som muligt" til sig, da han nu tager billeder af ALT. Mig, som retter på tøjet eller håret, som tager jakke af og på..... Mænd ;-).




Dagens outfit: kjole - Stine Goya, cardigan - Etoile Isabel Marant, taske - Mulberry, sko - Converse.
Follow my blog with Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Den kjole er virkelig to die for! Elsker printet, snittet og længden!

    SvarSlet
  2. Det er virkelig den flotteste kjole! Årh, hvor ville jeg ønske den var min :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også meget glad for den :-)

      Slet
  3. Ha ha, den kender jeg godt - billeder af det hele (præcis lige som dig), retter på håret, tøjet, mig der går hen til stedet osv osv ;)
    Men sødt at de vil i det hele taget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er super sødt at de vil tage en masse billeder :-)

      Slet