søndag den 28. oktober 2012

Dagens #77

Dagens fra i går(lørdag), hvor jeg sammen med resten af København var ude for at se "Pacific Orca". Jeg er en mega nørd, jeg er ret interesseret i teknik, naturvidenskab og så matematik;-). Så derfor måtte den lille familie(kæresten er ingeniør...) kigge nærmere på vindmølle installationsskibet. Jeg synes det er ret vildt, at et kæmpestort skib kan hæve sig op af vandet, så der kan arbejdes til trods for vind og bølger! Men heldigvis blev der også tid til et dagens af mit nørdede jeg sammen med "Pacific Orca":-)





Dagens outfit: parka - Designers Remix, tørklæde - Acne, bluse - Benetton, nederdel - Zara, taske - Alexander Wang, sko - Isabel Marant.
Og som afslutning på en dejlig og hyggelig dag var der dømt lørdagshygge og Matador:-).

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Ja - det er ret imponerende, men det er spøgelseskagerne faktisk også... umm

    SvarSlet