fredag den 30. november 2012

Dagens #86

Blå time kunne være titlen på dagens;-). 
Heldigvis er det fredag og weekend, som er rimelig tiltrængt. Da jeg har rimeligt travlt for tiden med arbejdet og en bølle og juleriets starten. 
Efter arbejde fik jeg købt en af bølles julegaver, som er et bord med xylofon og tromme fra Janod, som jeg synes er ret fint. I know;-), men hun kan larme med ALT hendes legetøj og ALT kan bruges som en tromme!!!! Og klaveret er på vej med pakkeposten(der er et musiktema i hendes julegaver) og øhhh med hendes adventsgaver. Det skulle være kommet i dag, men det er stadig ikke kommet. Så nu har jeg(vi) ingen adventsgave til søndag. Ikke godt for mit stressniveau!  
Sidst men ikke mindst er det sidste gang, at jeg køber cupcakes fra Agnes, da deres priser er steget helt vild. Vi snakker en prisstigning på 20% og de var i forvejen bestemt ikke billige! Så nu koster 2 cupcakes 72 Dkr., hvilket jeg synes er alt for dyrt :-/. 
Dagens outfit: jakke - Sonia by Sonia Rykiel, tørklæde - Lovechild, bluse - COS, nederdel - H&M, taske - Louis Vuitton, støvler - Notabene.
Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar