fredag den 4. januar 2013

Dagens #95

Mit outfit 2. juledag, hvor der var den store familie julefrokost og en oplagt mulighed for at få min Storm and Marie kjole på. Jeg havde taget en langærmet top(Samsøe Samsøe) under, da den er meget tynd i kvaliteten. Derudover har den til tendens til at blive statisk elektrisk, og det får kjolen til at klæbe, hvilket jeg hader!. Heldigvis kunne jeg modvirke det med en masse hårlak, jeps derefter stank den som en frisørsalon;-).




Dagens outfit: kjole - Storm And Marie, halskæde - Cathrine Saks, armbånd - Hermes + Mono & Me + Pico mv., støvler - Acne.
Follow my blog with Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Super fin kjole, som jeg selv også har - og kender til problemet med at den klæber... Spørger muligvis lidt dumt nu, men sprayer du kjolen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Jeg lagde kjolen kjolen(vendt på vrangen) på gulvet, hvor efter jeg sprayede den(på begge sider). Og da den var tør, tog jeg den på. Jeg skulle bruge en del hårlak, men det lykkedes

      Slet
  2. Den kjole er virkelig smuk, ærgerligt den er statisk, det er så irriterende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og heldigvis hjalp hårlakken :-)

      Slet
  3. Eeeej, den kjole har jeg jo lige bestilt! Jeg glæder mig sådan til jeg kan hente den på posthuset når min eksamen er overstået på fredag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæd dig - det kan reddes med hårlak:-)
      Og til trods for er jeg faktisk ret glad for den :-) Held og lykke med eksamen :-)

      Slet
  4. Et lille tip - hvis du bruger skyllemiddel undgår du at silke klæber til benene...
    Normalt plejer jeg at undgå skyllemiddel, men lige til silkekjoler og silkenederdele bruger jeg det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre kan jeg ikke tåle skyllemiddel, jeps dum allergi.

      Slet