fredag den 11. januar 2013

Dagens sko 110113

Heldigvis er det fredag og weekenden ligger foran mig. Og den er tiltrængt, da jeg har haft ret travlt på arbejdet med et super spændende projekt. Så weekenden byder på hygge og afslapning med masser af kage (jeg er ret glad for slik og kage).
Acne har så gjort det endnu en gang. Nemlig sendt et par sko på markedet, som får mit hjerte til at banke hurtigere. Og nu er min forelskelse kastet på støvlen Donna. Jeg er helt overbevist om, at de vil passe til alt i min garderobe.

Follow my blog with Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Jeg er så enig!! Min hjerte sprang også et par slag over da jeg så dem første gang! Intet mindre end fantastiske :)

    SvarSlet
  2. Helt enig - en fantastisk hverdagsstøvle, som bare kan bruges til alt ... men som stadig er super lækker og speciel <3

    SvarSlet
  3. Wooow, de er jo for smukke!

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.dk

    SvarSlet
  4. De er jo helt fantastiske!!

    SvarSlet