torsdag den 14. februar 2013

Dagens sko 140213

Jeg har længe ønsket mig et par Isabel Marant sneakers i sort og nu er det lykkedes at få et par efter tip fra Camille. Torsdag aften i sidste uge bestilte jeg et par Isabel Marant Baya sneakers hos Luisaviaroma, og de lå på min dørmåtte i mandags. Hvilket jeg synes er meget hurtigt levering. Klart et sted, hvor jeg vil handle igen. Nu skal jeg teste bytning af en nederdel til en anden størrelse. Det håber jeg går glat og smertefrit. Mere om det en anden gang. Indtil videre er jeg bare glad for mine sorte Isabel Marant.
Bøllen er stadig syg. Jeps mega øv. Så jeg har været hjemme med bøllen igen i dag, da kæresten havde et vigtigt møde, som ikke kunne aflyses. Derfor blev Valentins middag take away fra Halifax - de bedste burgere. Jeg er ret glad for deres Zurich burger, og den var også god denne gang:-). Jeg dækkede bord (og tog et par billeder af aftensmaden), mens kæresten lagde en træt og syg bølle i seng.


Follow my blog with Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Uha, tillykke med skoene, dem er jeg selv ret forelsket i :-)
    Halifax er absolut ikke dårligt, måms :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, jeg tror også at jeg bliver glad for dem:-)

      Slet
  2. åhr heldige dig..med skoene altså :-) god bedring med den lille bølle

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker;-)
      Tak, desværre er bøllen stadig ikke frisk:-/. Men også god bedring til dig :-)

      Slet
  3. Jeg er så skide misundelig!
    Øv hvor er pæne altså! ;)

    God bedring med den stakkels bølle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, hun er heldigvis i bedring :-)

      Slet
  4. tillykke med skoene - de er vildt pæne.... (det er faktisk de første jeg synes om - måske fordi de er helt sorte) og god bedring.... ens små poder skal bare ikke være syge... basta bum!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, hun er heldigvis næsten frisk igen :-)

      Slet