søndag den 31. marts 2013

Dagens #123

Så er jeg tilbage i København efter en påskeferie i Jylland, som har indeholdt masser af hygge, lidt shopping og kærestehygge i Århus:-). Jeg er ret begejstret for shopping i Århus, da alle de fede butikker ligger indenfor 1 km2. I modsætning til København, hvor mine yndlingsbutikker er spredt ud over hele byen. Med det resultat at man kan bruge det meste af en dag på at komme rundt til dem.
Okay jeg kan overtale min søde kæreste til at tage billeder, men han bemærkede ikke, at min nederdel var mega krøllet efter leg med bøllen... Outfittet havde jeg på til en påskefrokost i fredags. Jeg var iført den nye bluse fra Selected Femme og nederdel fra Ganni. Jeg tror, at begge dele kan blive favoritter.


Dagens outfit: bluse - Selected Femme, nederdel - Ganni, taske - Celine, sko - Acne.
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt med lidt farver! :)
    Og er helt vild med både nederdelen og sweaten!

    Jeg nyder i den grad også godt af at butikkerne er så centrerede! I det hele taget er alt her i Århus jo ret centreret og både butikker og uni ligger mere eller mindre helt inde i byen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Ja Århus er en skøn shoppeby (sagt af en ægte københavner) :-)

      Slet