torsdag den 4. april 2013

Dagens #126

Jeg er rimeligt stresset for tiden, da bøllen har fået skoldkopper. Endnu flere barns sygedage, hvilket er en kæmpe stressfaktor i mit liv pt. Men hun virker heldigvis ikke påvirket af skoldkopperne, da hendes aktivitetsniveau er som normalt.
Endnu et outfit fra påskeferien, hvor jeg også har endnu en ny ting på. Nemlig min bluse, som er endnu en langærmet t-shirt fra T by Alexander Wang. Jeg er så vild med dem, og jeg har efterhånden 3 forskellige. Og jeg forudser, at der er en stor sandsynlighed for at flere flytter ind i fremtiden;-). Ellers er der ikke så meget at sige om mit outfit.

Dagens outfit: jakke - Viktor&Rolf + H&M, solbriller - Gucci, tørklæde - Acne, bluse - T by Alexander Wang, nederdel - Ganni, taske - Celine, støvler - The Last Conspiracy.
Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer: