lørdag den 15. juni 2013

Dagens #153

Nogle outfits virker som gode ideer i ens hoved, men det giver ikke altid de mest flatterende outfits IRL... Sådan har jeg det med dette outfit. Jeg synes, at jeg ligner en prop. I know - har hun ikke større problemer? Åbenbart ikke;-). Tjaeee men man skal huske at tage chancer og afprøve ens ideer, selvom det nogle gange også giver et uheldigt resultat... Hvis man ikke tager nogle chancer, lærer man jo heller aldrig noget nyt;-). Så dagens læring er, at en kjole i tykt joggingstof og en vatteret jakke med et par Converse IKKE er et godt match!


Dagens outfit: jakke - Vero Moda, kjole - 3.1 Phillip Lim, tørklæde - Lala Berlin, taske - Mulberry, sko - Converse.
Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. synes nu at du ser helt fantastisk ud, M <3

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke se det... men kender godt følelsen og man skal jo også føle sig godt tilpas...
    Jeg synes faktisk du ser skøn ud ;)

    SvarSlet