tirsdag den 24. september 2013

Dagens #181

Jubiii, så er det blevet Acne-vejr igen;-). Eller rettere sagt tid til min Wham kjole, som jeg knuselsker! Jeg boede i den hele sidste vinter. Jeg overvejer seriøst, om jeg skal ha' en ny i en anden farve! Vil det være for meget?

Og så tager jeg lige et billede af kæresten og bøllen med mobilen, mens de (kæresten) tager billeder af mig.... 
Dagens outfit: parka - vintage, taske - Celine, kjole - Acne, sneakers - New Balance.
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Når det er noget man bruger meget, og så basic som en strikkjole (farven underordnet), er det da et supert argument for en mere. :) Den er også virkelig lækker. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skøn med et godt argument :-)
      Spørgsmålet er nu bare hvilken farve?

      Slet