lørdag den 28. september 2013

Random numbers #1

Jeg er jo en talnørd. Åhh er der noget bedre end tal, matematik og statistik?. Derfor har jeg tænkt, at de berømte random facts om mig skulle være med et talmæssigt twist;-).
Så here we go med forskellige tal om mig!
1 er antallet af Chanel tasker i min samling. Jeg fik min Chanel taske i barselsgave af min dejlige kæreste. Bemærk ordet samling, da jeg har en skummel plan om, at dette antal snart øges markant;-).
3 er antallet af Chanel ballerinaer i min samling.
4 er antallet af Balenciaga tasker i min samling.
5 er antallet af Blake t-shirts i mit klædeskab. Jeg elsker seriøst de t-shirts.
10 er antallet af tøjstykker fra det danske mærke "Ganni" i mit klædeskab. Dette antal kommer til at vokse kraftigt, forventer jeg.
20 er antallet af tøjstykker og sko fra mærkerne under Isabel Marant i mit klædeskab.
21 er den andel af mit shoppebudget, som er brugt i internetbutikken YouHeShe de første 8 måneder af 2013.
27 er antallet af sko i min daglige skorotation!!!
50 er antallet af Chanel neglelakke i min samling. Jo nogle mennesker samler på frimærker, jeg samler på Chanel;-).
170 er min højde i cm.
227 er antallet af forskellige blogs på min "Jeg læser" liste.

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Like like like for en som mig der elsker mode og læser økonomi!!! Jeg misunder især 1, 20 og 21 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tal er vigtige sagt af en matematikøkonom

      Slet