tirsdag den 1. oktober 2013

Dagens #182

I Hamborg boede vi på det "fancy" hotel - Empire Riverside Hotel(faktisk et ganske lækkert hotel, som lå centralt i St. Pauli bag Reeperbahn). På hotellets 20. etage ligger den hypede skybar - 20'up, hvor man kan nyde lækre drinks med et smukt view over Hamborg. Den bar havde vi læst om flere steder, så det var en af grundene til at vi valgte det hotel. Så langt så godt;-).
Men nedenstående outfit gjorde, at jeg blev afvist ved indgangen til baren. Tjaee det har jeg sgu aldrig prøvet før! Min Rika sweatshirt var ikke formel nok ifølge et styks flødebolle... Jeg har grundlæggende fuld forståelse for dresscode, som jeg også gerne vil respektere. Men i baren foran mig så jeg seriøst en kvinde med baby iført et styks forvasket hvid t-shirt, en beige strikcardigan og et par jeans. Og dette var blot et eksempel blandt mange... Så her stoppede min forståelse fuldstændigt i mængden af forvaskede t-shirts. Og jeg blev godt og grundigt gammeldags sur:-(. Så jeg gik ned i receptionen og klagede... Og vupti - flødebollen blev sat på plads og vi blev lukket ind i varmen med gode drinks og en solnedgang over Hamborg!
Hold da op, hvor er det svært at få gode billeder en sen nattetime.



Dagens outfit: cardigan & tørklæde - Acne, sweatshirt - Rika, taske - Chanel, armbånd - Hermes, nederdel -  MSGM, sneakers - Isabel Marant.
Follow my blog with Bloglovin

6 kommentarer:

  1. Dejlig cardi!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  2. Hvis du en dag vil sælge det du har på siger du bare til, det er nogle lækre items du har der ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-)
      Men mine Chanel bliver aldrig solgt, da de er gaver!

      Slet
  3. Ej hvor fedt at I kom derop...
    Vi prøvede at komme derop, da vi var i Hamburg i september, men køen var så lang, at vi simpelthen ikke gad stå at vente... og det var så nok godt nok... vi ville sikkert heller ikke have være "fine" nok.
    Men var det ikke fantastisk?
    Vi boede på East, som har en ad de fedeste natklubber på øverste etage (UpperEast), så der tog vi op i stedet...
    Men jeg vil vildt gerne op i 20'up... jeg elsker at komme op i højden og nyde udsigten ligemeget hvor jeg er :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps og udsigten fra vores værelse på 17'erne etage var også nice;-)

      Slet