lørdag den 5. oktober 2013

Dagens #185

Billedet er blevet noget uskarpt. Men jeg synes, at det var en cool kulisse;-). Det er taget på vej ud til bilen i parkeringskælderen under vores hotel i Hamborg.
Jeg har brugt min lørdag på at fortsætte mit vintertøj-til-bøllen projekt. Jeg endte med at returnere flyverdragten fra Reima. Jeg har i stedet for købt en fin vinrød fra MiniAture med matchende vanter. Og nu har jeg også fået styr på vinterstøvlerne. Det blev et par sølvfarvede fra Angulus. Det er helt sindssygt, men bøllens skostørrelse er 27!!! Sidste vinter var hun en 24. Helt ærligt - med den samme vækstrate vil hun kunne passe mine sko som 6-årig. Det skal hun nok blive glad for som teenager, hvor hun kan dele sko med sin far;-).
God lørdag aften. Nu vil jeg nyde min aften med hjemmelavede æblekage(den gammelsdags slags med flødeskum) og se pensionist-tv (aka Barnaby) i selskab med min kæreste.
Dagens outfit: strik - Benetton, taske - Celine, nederdel - Isabel Marant, sneakers - New Balance.
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hej. Rigtig fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet