søndag den 27. oktober 2013

Dagens drømmeoutfit 271013

Dagens gode nyhed er at Coca-Cola i Danmark nu laver Cherry Coke. Jeg har købt en i dag i min lokale Superbest. Hvor fedt er det? Jeg elsker dem, men jeg er også så VILD med marcipan...
Jeg har ikke lavet et "Dagens drømmeoutfit" siden december 2012, hvilket er et stykke tid siden;-). Jeg ved faktisk ikke hvorfor, da jeg godt kan li' at sammensætte outfit og se dem hos andre bloggere. I morgen ville jeg elske at kunne iføre mig nedenstående outfit. Jeg er ret vild med leo jakken fra Ganni, men jeg kan ikke beslutte mig for om den skal købes eller ej. Dels da jeg jo har min blå leo jakke fra Sonia Rykiel og dels er den blevet meget hypet. PS11 tasken fra Proenza Schouler har stået på min ønskeseddel i efterhånden lang tid. Jeg ved godt at Homiés sweatshirten fra Brian Lichtenberg er lidt last season, men jeg kan altså godt li' den. Selvom jeg lige har købt en skater lædernederdel, får denne i krokodille print fra Designers Remix mit hjerte til at slå hurtigere. Jeg er vild med det mintgrønne tørklæde fra Acne, og det kunne blive en fin farveklat i et f.eks meget sort outfit. Hvor fine er disse bordeauxfarvede sneakers fra KangaRoos lige? Og den orange sål gør dem perfekte. Da jeg nok er nød til at gemme mine orange New Balance væk et stykke tid, da bøllen ikke skal bruges hendes længere pga kulden.
Her kan de pæne ting findes: leojakken fra Ganni, PS11 tasken, tørklæde fra AcneHomiés sweatshirtDesigners Remix nederdel, og KangaRoos sneakers.
Follow my blog with Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Jeg kunne nu også godt bruge det hele på denne collage ;) Lækre sager som vil opdatere min garderobe ;)

    SvarSlet
  2. Hahaha pudsigt, jeg har også lige lavet en collage med Ganni jakken! Bright minds think alike!

    SvarSlet