tirsdag den 29. oktober 2013

Ønsker til bøllens værelse

Så er vores lejlighed blevet solgt. Så vi flytter til en lejelejlighed ved siden af bøllens vuggestue, mens vi leder efter den kommende drømmebolig. I den nye lejlighed kan bøllen få sit eget værelse, hvilket hun ikke har haft før. Derfor har jeg tidligere ikke forholdt mig til indretning af bøllens værelse. Jeg er ikke fan af den romantiske hvide stil, men jeg er heller ikke fan af plastik og Barbie stil. Jeg bliver tiltrukket af det finurlige og skæve vinkler.
Her er nogle ønsker til bøllens værelse. Jeg har altid været vild med nisserne fra Kartell. Men det er nok min begejstning for havenisser, som skinner igennem her;-). Bøllen har faktisk ingen af de fine dukker fra LuckyBoySunday, hvilket er en stor fejl. Tigertrofæet må bøllen ha', da hun er helt vild med tigre og isbjørne... Lamper skal der jo være og denne andelampe vil nok også være et hit;-). Bøllen skal ha' et lille bord med stol(-e) til, hvor hun kan sidde og tegne. Jeg ville elske, hvis hun fik dette sæt(serien hedder Play) fra Normann Copenhagen. Har I nogle ideer til fede børnemøbler i god kvalitet til en rimelig pris?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar