søndag den 17. november 2013

Dagens #196

Puha - sikke en weekend! Vi har været på besøg hos mine svigerforældre med et styks syg bølle, hvilket ikke er en fest. Så jeg er helt smadret af træthed hertil aften. Nok om mit spændende liv og tilbage til bloggens indhold - nemlig tøj. Jeg har længe haft lyst at afprøve Grunge-stilen. Så inspireret af den altid hippe Ida og en smule af Hedi Slimane var jeg Grunge-light forrige søndag. Min kæreste var ret begejstret for den ternede skjorte, så det outfit kommer på igen asap.  


Dagens outfit: jakke - Sonia by Sonia, cardigan og tørklæde - Acne, skjorte - Gina Tricot, taske - Celine, nederdel - TooGoodToBeBasic, støvler - HOWSTY.
Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Er vildt misundelig på din evne til at sætte prints sammen. Det er aldrig noget, jeg selv ville begive mig ud i, men det ser fedt ud på dig. Jakken er bare så flot!

    SvarSlet