mandag den 9. december 2013

Dagens #203

Puha jeg "løber" hurtigt for tiden, da jeg er i fuld gang med at flytte og har et kæmpe projekt på arbejdet. Vi skal flytte på onsdag, så min fritid går med pakning af en masse flyttekasser. Hvilket er skønt med en 2,5 årig, som tror, at papkasser er hendes private legetøj;-). Derfor er jeg noget stille for tiden, og mine indlæg vil nok være noget sporadiske i den kommende tid. Derudover har jeg desværre ikke tid til at kommentere på nogle af mine favoritsblogs. Fx. kan jeg lige nævne Trines spændende indlæg omkring størrelsen på hendes garderobe eller Idas fine outfit i dag, som jeg ikke har haft tid til at kommentere på.
Da jeg i sidste uge var i Stockholm, fik jeg den ide at tage billeder af mine outfits i spejlet på hotelværelset. Ja det er et lille flashback til den tid, hvor bloggere tog selfie i alverdens spejle. Jeg var afsted på en slags "lær dine nye nordiske kollegaer at kende..." tur. Ja en omgang teambuilding med en masse workshops og middag om aftenen. Dress coden var casual. Altså så afslappet som det kan blive i den finansielle verden;-). Så her er mit første outfit fra turen.



Et dejligt hotelværelse med en kæmpeseng med mange puder:-).
Og min toilettaske på badeværelset...
Min tro følgesvend på sådanne ture er min kabinekuffert fra Mandarina Duck, som er super smart. Jeg har nemlig altid travlt, så der er ikke tid til at vente på bagagen.
Dagens outfit: cardigan og tørklæde - Acne, skjorte - Camille Kaasby-Wang + Minus, nederdel - Etoile Isabel Marant, støvler - Notabene. 
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Så lækkert et outfit... og sikke lækkert dit hotelværelse er :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Nogle fordele har man på arbejdsrejser;o)

      Slet