mandag den 27. januar 2014

Dagens #217

Det er ikke altid, at dage er som man ønsker det! I dag skulle have været en kærestedag med en biograftur og hygge. Samt en mulighed for at tage et dagens af pænere tøj end det jeg har på i skrivende stund;-).
Men ak nej, sådan skulle det ikke være. Min kæreste blev her til formiddag ringet op af viceværten. Vi har haft indbrud i vores kælderrum - Velkommen til Nørrebro... De har hugget sommerhjulene til vores bil, så nu skal vi ud og bruge 5000 kr på nye dæk(efter forsikringsselvrisiko og afskrivning på dækkene) - fedt :-(((. Så vi måtte bruge dagen på at flytte et B&O tv og min kærestes hundedyre racercykel i tilfælde af, at de kom igen... Tyveknægte er nogle KÆMPE SPASSERE...
Mit dagens er fra en regnvejrsdag. Derfor bliver det kun et detalje billede, da jeg på alle billeder ligner en druknet mus.  Men I skulle ikke snydes for et lille kig på min nye nederdel fra Opening Ceremony, som jeg har købt på udsalg med kraftig inspiration fra den søde sælger aka Ditte.
Dagens outfit: parka - Etoile Isabel Marant, sweatshirt - Brian Licthenberg, tørklæde - Lovechild, taske - Celine, nederdel - Opening Ceremony.
Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Hvor irriterende. Det er virkelig ærgerligt at sådan en dag skal gå i vasken, og ende med en uforudset udgift til noget så kedelig som dæk... :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Total surt:-(. Der røg februars shoppebudget:-((((

      Slet
  2. Ej hvor surt... og det værste er jo netop, at man ikke kan vide om de kommer igen...Arrrrgh
    - outfittet er dog flot... og nederdelen ligeså...
    Håber du får nogle gode dage fra nu af...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja totalt surt:-/ Og det var så februars shoppebudget:-(
      Og tak, den nederdel er allerede et hit hos mig:-)

      Slet