onsdag den 29. januar 2014

Dagens #218

Sådan så jeg ud, da jeg for et par uger siden var i Ikea for at købe møbler til bølles nye værelse. Jeps, bøllen er nu flyttet ind på sit eget værelse, og hun er så pavestolt! 
Jakken er ny og fra Ganni. Det er en mørk udgave af det hypede efterårsleopardprint. Jeg har luret på den hele efteråret! Men jeg blev også lidt nærig, da jeg jo ikke mangler jakker (eller gør jeg...). Men da den kom på udsalg måtte den bare med hjem;-). Den er super fin. Bare ikke varm nok i disse dage!

Dagens outfit: tørklæde - TooGoodToBeBasic, jakke - Ganni, strik - Benetton, taske - Celine, kjole(brugt som nederdel) - Carven, sneakers - Isabel Marant.
Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Den er super flot, selvom jeg nu også rigtig godt kan lide den leopardplettede ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker
      Denne er skam også leopardplettede, de er bare lidt svære at se;-)

      Slet
  2. Super fint. Hvor har du fundet den fine jakke henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker:-)
      Jeg har fundet jakken i Ganni butikken på Østerbrogade

      Slet