mandag den 10. februar 2014

Dagens #220

I lørdags lykkedes det mig at blive fanget af solen i Zoologisk have, hvor vi havde valgt at tilbringe vores lørdag:-). Bøllen elsker at være der, og denne gang var kamelerne favoritten! Kæresten og jeg hyggede os nu også, selvom det blev lidt koldt til sidst. 
Jeg har savnet mine sneakers fra New Balance den sidste måned, så jeg hoppede i dem i lørdags(måske ikke det mest praktiske, da støvler med foer nok havde været varmere....). Jeg havde også taget min nye lyserøde sweater fra Isabel Marant Etoile på. Jeg er faktisk ret vild med den, til trods for at jeg normalt er en anti-lyserød person;-).


Dagens outfit: parka - Acne, solbriller - Gucci, tørklæde - COS, taske - Celine, sweater - Isabel Marant Etoile, nederdel - TooGoodToBeBasic, sneakers - New Balance.
Follow my blog with Bloglovin

6 kommentarer:

  1. Anti-lyserød… nej nej nej… det må man ikke være - og den er jo super flot til dig ;-)
    - skønt med Zoo og sol ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ;-)
      Nogle gange skal man ud af komfortzonen mht farver;-)

      Slet