onsdag den 12. februar 2014

Dagens sko 120214

Det er lidt sjovt! Men bøllen er lige så vild med farven grøn, som jeg er - no shit. Derfor er dagens sko en mor-datter edition med "matchy matchy" sneakers i camouflage print. Da bøllen vil elske dem samt det faktum, at vores sko er "ens". 
Sneakers fra Ganni vil næsten fuldende min skosamling. He he, som om det nogensinde vil ske!!! Men de vil passe til meget i min garderobe, så det er vist min undskyldning for at føje dem til ønskesedlen;-). De camouflageprintede fra New Balance er jeg overbevist om, at bøllen vil elske. Gadvist om de også findes i min størrelse??? 
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Norv.. de ser ud som om, de er lækre at gå i den fra Ganni.. og ja.. NB kender vi jo - og så skønne.
    Det er sjovt, som noget kan blive et hit bare fordi de voksne har det... men nyd det for pludselig vil de slet ikke have det samme ha ha ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de Ganni sneakers virker super. Jeg tror, at de er nødtil at flytte ind asap;-)

      Slet