søndag den 23. februar 2014

Den bedste pusletaske

Da flere af mine læsere er gravide eller på barsel vil jeg skrive lidt om min pusletaske. Den er den bedste pusletaske - i hvert fald ifølge mig.
Jeg var fuldt overbevist om, at jeg ikke skulle ha' en pusletaske - punktum. Da jeg nægter(nægtede) at betale 1000 kr for en barnevognsmærke model(mega grim) eller for en af dem i plastiklæder(endnu grimmere ifølge mig).
Men da jeg så denne model fra Marc by Marc Jacobs i Marc Jacobs butikken i Århus var jeg fyr og flamme. Her var tasken, men den var bare pink, hvilket ikke ligefrem er min farve;-). Efter lidt søgen på nettet opdagede jeg, at modellen fandtes i mange farver. Da jeg fandt den i Paris et par måneder før bøllens ankomst, var det haps haps.
Jeg har været i blogaktiverne for at finde nogle billeder af den i aktion.
Den er simpelthen så rummelig, så jeg havde masser af plads til bleer, vådservietter, ekstra tøj(både til bøllen og jeg) og legetøj, kamera og andet godt. Et mega plus, hvis man som mig ikke kan pakke light. Tænk nu hvis.... Den var bl.a. med i Dubai på ferie, hvor dens størrelse endnu en gang var et hit. Da vi var nød til at have en ekstra jakke og dyne med til bøllen pga. air-con alle steder.
Som den kiksede mor jeg er, bruger jeg den ofte som arbejdstaske. Da den har plads til min arbejdscomputer, ekstra sko og alt mit andet junk.
Grunden til at denne taske hitter hos mig er, at den ikke ligner en traditionel pusletaske. Den minder om de andre taske fra Marc by Marc Jacobs, hvilket er så godt - sagt af en sand pusletaskehader;-).
En pusletaske, som klart kan anbefales.
Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar