lørdag den 5. april 2014

Dagens #235

Huskøbet er næsten gået igennem. Men hold da op, hvor er det udmattende med alle de ting, som man skal tage stilling til. Økonomi, k3'ere, ejerskifteforsikringer, spisebord, have, havemøbler, sandkasse, legehus, gyngestativ. Og så er der indretningen af mit kommende walk-in. Et rum på 10 kvm kun til mine sko og tøj. Mit eget lille paradis! Man er vel en overfladisk modeblogger;-). 




Dagens outfit: solbriller - Gucci, jakke - Ganni, tørklæde - LaLa Berlin, strik - Benetton, taske - Balenciaga, nederdel - Etoile Isabel Marant, sneakers - Isabel Marant.
Follow my blog with Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Hvor ser du altså bare fin ud :)

    SvarSlet
  2. Et walk in? Åhhhh, hvor er du da heldig! Og jeg er misudelig ;)

    SvarSlet
  3. Tillykke med huskøbet! Glæder mig til at se dit (store) paradis:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, det er ikke helt på plads endnu(bankens mægler skal ligge sige god for 80%)

      Slet
  4. Ha ha… det er jo særdeles vigtigt med det der Walk-in, for der kommer du jo til at være rigtig tit :-) åhh hvor må det være dejligt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jeg kommer ALDRIG ud igen. Jeg vil bruge alt min tid på at kigge på min "pæne" ting;-)

      Slet