torsdag den 24. april 2014

Dagens #237

Jeg havde nogle dagens liggende på mit kamera, som jeg ikke nåede at uploade før ferien. Og her er endnu et af dem. Jeg håber, at I kan li' det? Det er ihvertfald et rigtigt godt eksempel på et miss M outfit - noget grønt, et varmt tørklæde, nederdel og nogle striber!
Der er fart på for tiden. Jeg har mange bolde i luften. Der er den almindelige travlhed på jobbet, og oveni er jeg om en uge husejer. Det er så vildt at tænke på! Derfor tænker jeg mange boligindretningstanker for tiden. Så det kan godt være, at der i nærmeste fremtid kommer et eller flere indlæg omkring boligindretning.

Dagens outfit: jakke + nederdel - Ganni, solbriller - Gucci, tørklæde - TooGoodToBeBasic, taske - Celine, cardigan - Acne, tee - Saint James, støvler - The Last Conspiracy.
Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar