fredag den 16. maj 2014

Dagens #246

Endnu en gang hvid hud på bloggen;-). Men jeg havde endnu et outfit fra Fuerteventura. Jeg følte mig meget malplaceret på vores resort, da jeg ikke er "ligge ved poolen i bagende sol hele dagen" typen. Jeg har slet ikke tålmodighed til at ligge stille en uge. Jeg vil meget hellere på opdagelse. Og heldigvis er min kæreste ligeså, så vi lejede en bil og kørte rundt på øen. Væk fra turistbyen bød øen på et spændende landskab og hyggelige små byer. Ja, man ser noget andet, hvis man går den modsatte vej! 


Dagens outfit: solbriller - Gucci, bluse & nederdel - Ganni, taske - Celine, sko - Isabel Marant Pour H&M.
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. ha ha - jeg er præcis lige sådan.. og egentlig får man jo også meget mere ud af det, når man ser lidt af området...
    Det ser i øvrigt ret lækkert ud ved det plateau...

    SvarSlet
    Svar
    1. :-)
      Fuerteventura er skøn, hvis man tager lidt ind i "landet"

      Slet