tirsdag den 27. maj 2014

Dagens #250

Så er vi færdige med at fejre bøllens 3 års fødselsdag. Hun fik en grøn løbecykel af os, som hun er vildt glad for. Og om lidt vil jeg spise endnu en lagkage rest. Fik jeg sagt, at jeg seriøst kunne leve af lagkage(og andre flødekager...). Den sommerkur må nok starte, når jeg har spist det sidste lagkage!!!
Som lovet skal det handle om tøj i dag;-). Jeg tror ikke, at jeg viste jer mit nye tørklæde fra Malene Birger. Det er skønt med den gamle bydel i min nye by. Det kan vist give nogle fine baggrunde til fremtidens dagens;-).
Dagens outfit: solbriller - Gucci, jakke - Ganni, tørklæde - Malene Birger, bluse - Saint James, nederdel - Designers Remix, sko - Charles Philip.
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg er så vild med det tørklæde... og skal snart have fat i det...
    - og smuk location... glæder mig til at se meget mere :-)

    SvarSlet