onsdag den 4. juni 2014

Hus #1

Da vi endnu ikke er flyttet ind (maleren er stadig i gang), vil jeg starte med et lille kig på haven. Haven er på den ene side et kæmpe arbejde, som bare venter... Vi skal anlægge mere græsplæne. Derfor skal vi grave alverdens buske, blomster og ukrudt op.... Jeg er på ingen måde en blomsterperson. Ja, sandheden er, at de mig intet siger! Derfor er min indgangsvinkel til projekt have, at det skal kunne spises.... Beklager det grønne billedspam af spiselig ting;-). Men haven byder på et figentræ, æbletræer og et par vinranker i drivhuset, og dem er jeg allerede dybt forelsket i.




Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. God arbejdslyst må jeg hellere sige... er selv præcis samme havetype - græs og frugttræer og frugtbuske og jeg klarer mig :)
    Og du er da heldig med den vin... den er super flot :)

    SvarSlet