mandag den 15. september 2014

Dagens #264

Jeg var i gang med at rydde op i mine kladder og dette outfit blev genfundet i kladdernes glemsel... Ja, det er i mit tilfælde nødvendigt med en seriøs oprydning i mine kladder fra tid til anden. Jeg får mange ideer til indlæg af den ene eller anden slags, men desværre har jeg ikke altid tid til at gøre dem færdige. Andre gange synes jeg bare ikke, at mine ideer passer ind i min blogprofil.
Outfittet stammer fra vores ferie på Fuerteventura i foråret.  


Dagens outfit: solbriller - Gucci, bluse - Ganni, taske - Céline, nederdel - TooGoodToBeBasic, sneakers - Ganni.
Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Uhh sådan har jeg det også.... men under alle omstændigheder er det et virkelig fint outfit - nederdel og striber :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at jeg ikke er alene med mine ufærdige indlæg;-)

      Slet