søndag den 19. oktober 2014

I dag drømmer jeg om #18

.... Denne smukke sølv plisserede nederdel fra Designers Remix.
Jeg ved godt, at der er over 2 måneder til jul. Men kæresten og jeg skal holde jul for første gang, og jeg er megaperfektionist. Jul er jo ikke bare jul. Alle har bestemte meninger(følelser) om den perfekte jul. Så derfor har min forberedelse været i gang i flere måneder nu, da jeg gerne vil skabe en god og hyggelig jul for bøllen. Jeg vil nok skrive en del om mine forberedelser, da det fylder en del i mit liv pt. Som en af mine veninder sagde: Man skal bruge vildt mange skåle(til maden)...
Follow my blog with Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker den nederdel! Så fin!

    SvarSlet
  2. Jeg har denne nederdel og kan varmt anbefale den, den er endnu smukkere når den kommer på. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, jeg planlægge at kigge på den IRL sidst på ugen. Så jeg håber også at den er pæn på mig:-)

      Slet