tirsdag den 7. oktober 2014

Nyt strik på vej med...

... posten. Jeg har netop klikket disse 2 strikbluser i kashmir fra Club Collection hjem. Jeg kunne ikke beslutte mig for hvilken, så jeg tog en i sort og en i grå. Men man kan jo altid bruge strik i sort og gråt;-). Jeg har aldrig købt noget derfra før, men har læst om mærket flere gange hos super seje Miss Betty. Nu håber jeg blot at de lever op til mine forventninger om et supplement til mine Benetton striktrøjer.

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Du kan godt glæde dig! Cardiganerne er lidt store i det, men ved ikke hvordan sweatrene er. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-)
      Jeg har ellers sized en størrelse op for at få et lidt oversize look

      Slet
  2. åååhhh....jeg dør altså. De er jo alt for lækre. Heldige dig!! ;-)

    Kom forbi min blog og vind bio billetter og Haribo pastiller :-)

    Chau
    Www.thetiger.dk

    SvarSlet