søndag den 2. november 2014

Dagens #278

Med efterårets komme er mine grå favoritter kommet frem igen. Den grå Benetton strik er et ganske fint match til min nye nederdel fra Kokoon.
Hvad er det der sker i blogland? Jeg synes at det virker som om, at alle mine favoritbloggere har fået en gang kollektivt metaltræthed. Nu har Mette aka Modedullen også valgt at lukke ned - øv øv og atter øv. Jeg kunne rigtigt godt li' hendes tanker om forbrug og mode. Hun vil blive savnet.
Dagens outfit: solbriller - Céline, tørklæde - TooGoodToBeBasic, blazer - Blackswan, strik - Benetton, taske - Céline, nederdel - Kokoon, støvler - Chloé.
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Kan du lige sende det outfit mod Århus? Jeg ville elske at iføre mig det samme outfit, allerhelst i dag, og hvis du sender med brevdue så i morgen ;) Den nederdel er intet mindre end perfekt!

    /Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Brevduen blev ved at vende om;-)
      Tak, jeg tror også at den bliver et hit

      Slet