søndag den 29. marts 2015

Dagens #285

På de dage, hvor jeg er træt af forsinkede og fyldte busser, skal jeg blot tænke på den smukke natur 5 minutter fra mit hus. Så er den mega meget forsinkede bus ikke så slem længere. Ja mit tøj er kørt i gråt og sort, men lyset gør nu billederne lidt magiske. Blusen fra Malene Birger er i det blødeste strik. Men der er også en smule kashmir i den.
I morgen holder bøllen og jeg påskeferie sammen, da kæresten skal arbejde. Jeg har planlagt, at vi skal male, prøve Fimo ler, lave perleplader (der er vist 80% sandsynlighed for regn). Jeg elsker at hun er kommet i den alder, hvor man kan lave diverse kreative ting sammen.



Dagens outfit: solbriller - Gucci, tørklæde - TooGoodToBeBasic, taske - Mulberry, jakke - Etoile Isabel Marant, strik - Malene Birger, nederdel - Designers Remix.

2 kommentarer:

  1. Blusen ser skøn ud! Den minder lidt om den grå strik fra Acne (dramatic mohair) som du viste for lidt tid siden :) Jeg er super glad for min! Har du et link til den Malene Birger eller er den gammel? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Strikken er fra efteråret. Den er meget mere tyk i strikken i forhold til Acnes, men stadig lækker.

      Slet