søndag den 31. maj 2015

Dagens sko 310515

OMG hvor er jeg dog fladmast af træthed. Vi har holdt bøllens fødselsdag for familien i dag. Derfor har vi haft besøg af svigerforældrene siden i fredags. Forrige weekend gik med forberedelser til børnehavens fødselsdags ryk ind og så familiens de sidste par dage. Næste weekend skal være afslapning med absolut ingen planer. Oveni var kæresten og jeg til kobberbryllup i aftes, hvilket var super hyggeligt. Men vejret satte en stopper for mine oprindelige outfitsplaner. Derfor endte jeg i min blå kjole med tylskørt fra Gat Rimon. Men pga. vejret var et dagens ikke muligt, men det er jo også set før på bloggen.
I går havde jeg lyst til at tage de høje(okay bare middelhøje) sko på, men jeg måtte konkludere, at min samling af sorte pumps var en smule outdatet. Jeg har de sidste par år ikke prioriteret sko med højde, da jeg bruger dem så sjældent. Men jeg blev enig med mig selv om i går, at jeg skal prioritere et par sorte pumps. Mine krav er middelhøjde og en god pasform(livet er for kort til sko som klemmer...). Jeg har tidligere blogget om disse smukke "Scalloped pumps" fra Chloe, og de er også fine i ruskind. Jeg tænker, at de godt kunne være en mulighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar