fredag den 26. juni 2015

Back in shape

Dette billede er taget en måned før, jeg blev gravid med bøllen. Jeg var så heldig, at jeg tog mange mange kilo(omkring 30 kg) på i løbet af graviditeten. Men desværre har jeg aldrig været den vilde fitnesstype og bliver nok aldrig det. Derudover er slankekure heller ikke min ting af så mange årsager. Og ærligt talt så er jeg ikke overvægtig, bare noget tyk i forhold til hende der før bøllen.
Motion er for mig masser af bevægelse i hverdagen. Jeg kom i form efter fødslen med mange lange gåture med barnevognen. Er typen som hellere vil gå end at tage bussen 3-4-5 km. Jeg elsker at gå ture. Det er terapi for mit sind.
Min udfordring er, hvordan får jeg motion i en travl og hektisk hverdag? Jeg er nemlig begyndt at mærke den manglende motion/bevægelse.

Jeg tror, at jeg har fundet løsningen på den manglende motion. Der kan indsættes trommehvirvler og fanfare efter behov - jeg er nemlig begyndt at cykle til og fra arbejde. Jeg har omkring 14 km hver vej. Jeg håber, at det er en distance, som kan ses på vægten. Indtil videre er mit mål at cykle 4 ud af 5 dage, hvilket jeg har nået i denne uge(det var heldags møg regnvejr i mandags). Jeg vil naturligvis give en status en gang imellem, men jeg er faktisk noget overraskende blevet ret glad for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar