lørdag den 13. juni 2015

Dagens drømmeoutfit 130615

Det er måske ikke de mest sommeragtige ønsker, som jeg blogger om i dag. Men jeg er faldet pladask for denne blå skønhed af en jakke fra Ganni. Jeg er så forelsket, men jeg kan ikke finde ud af, om det er dumt at trykke køb på en varm jakke den 13 juni? Jeg vil style jakken med den fede ruskindskjole sjovt nok også fra Ganni. Jeg har længe været på jagt efter den perfekte cardigan, og for nogle måneder siden købte jeg Aza i grå fra Designers Remix. Jeg er virkelig glad for den. Den er grå(tjek), en smule oversize og har løse ærme(så man ikke får ærmepølser...). Den er bl.a. på udsalg her.
Jeg har så længe været forelsket i Soho Disco tasken fra Gucci, men jeg ikke kunnet beslutte mig for farven. I rød er den noget nær perfekt, men det er også den farve jeg hele tiden har kredset om.
Jeg er super glad for mit lilla LaLa Berlin tørklæde, men jeg gerne ha' et til i anden farve. Men det lilla ville også fuldende outfittet, hvis jeg skulle ud i genbrug;-). Med et par Superstar sneakers fra Adidas på fødderne er jeg klar til en dag på farten uden ømme fødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar