torsdag den 4. juni 2015

Dagens sko 040615

Jeg er begyndt at cykle til og fra arbejde, hvilket giver 28 km hver dag. Denne distance synes jeg giver ret godt i motionsregnskabet, men mere om mit nye sporty jeg i et senere indlæg. Ligenu bare en lille kommentar om, at jeg i disse valgtider ønsker mig "medvind på cykelstierne". Fordi de første 4 km på cykel er forbi lufthavnen (læs omkring landingsbanen og der er åbne marker og det blæser altid en halv pelikan der). Der har jeg ALTID modvind (lucky me....).
I dag havde jeg taget et par Repetto ballerinaer på, men desværre gled min fod på pedalen. Hvilket fik mig til at miste balancen ved igangsætning, ikke sjovt. Derfor må jeg ha' et par ballerinaer med gummisåler, så min fod ikke glider på pedalen. Disse fra Yosi Samra kunne godt være en fancy cykelsko;-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar