mandag den 15. juni 2015

Milk Copenhagen

Er et nyt dansk børnetøjsmærke, som fortjener en anbefaling. Jeg er en af de mødre, som seriøst HADER at købe tøj til mit barn. Ikke fordi jeg er nærig, men simpelthen fordi der er MEGET langt mellem snapsene. Derfor føles shopping til bøllen som et konstant kompromis med min æstetiske smag og pengepung. Da der er meget langt imellem pænt og billigt børnetøj!
Jeg er også vild med Soft Gallery og Mini Rodini, som alle andre mommybloggere. Men de er ikke ligefrem billige. Ja et barn har brug for mere end 2 par bukser og 2 bluser....
Bøllen er som tidligere sagt ikke fan af kjoler og lyserødt, hun er nemlig en rigtig drengepige(som man vist kalder det). Blå er hendes yndlingsfarve. Da bøllen fik nedenstående sæt fra Milk Copenhagen, var hun ellevild med hendes nye "drengetøj".
Totalt win win - en glad bølle og en endnu gladere mor, da sættet jo er pænt:-). Ja jeg er fan af Milk Copenhagen, og deres priser er halvdelen af Soft Gallery(som de minder en smule om...). Og på udsalg kommer de i nærheden af H&M's priser.
Bøllens favoritsæt kan ses i aktion på den kommende Messi;-).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar