søndag den 16. august 2015

Dagens #304

I dag var vi en smule politisk ukorrekte, da vi tog i den nye biograf i Fields og så Peter Pedal med bøllen(hvis nogle skulle være i tvivl herom...). Jeg føler mig politisk ukorrekt, da min lille by har en lille biograf (ja sådan en bør man støtte). Men faktum er, at det var lortevejr her til formiddag og forestillingen i byens biograf passer rigtigt dårligt ind i vores rytme. Bøllen var så dygtig til at være i biografen. Det var hendes første gang. Hun har generelt meget svært ved at sidde stille i længere tid, men hun var først urolig den sidste 1/2 time (popcorn og mad hjalp....).
Jeg har haft det hvide sæt fra Designers Remix i en del måneder, men jeg har haft svært ved at indvie det pga. farvens sarthed. Ja, jeg er typen, hvor hvidt kun er hvidt i meget kort tid af gangen;-). Jeg satte sættet sammen med Chloe støvler og min vintage parka for at skabe en kontrast, og jeg er ganske tilfreds med resultatet:-).



Dagens outfit: parka - vintage, bluse og nederdel - Designers Remix, støvler - Chloe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar