lørdag den 15. august 2015

Mine ønsker

Min kæreste bad mig om mine fødselsdagsønsker! Måske skal jeg skrue en smule ned for ambitionsniveauet;-). Her er de så:-).
Det jeg ønsker mig allermest er støvlerne fra Valentino i str 37,5. Ja jeg har skam prøvet dem IRL. Blot til info - så er de "low in stock" hos Net-A-Porter. Jeg er også ret forelsket i  den lille taske fra Proenza Schouler. Jeg havde faktisk håbet at købe den i USA, men prisen var latterligt høj og Dollar kursen totalt høj... Ja jeg var af den overbevisning, at amerikanske mærker var billigere i USA, men nej!!! Tasken "Velo" fra Balenciaga har stået på ønskesedlen i et par år nu, men OMG i grøn er noget nær perfekt;-). Pelsen kan jeg godt droppe, da min kæreste ikke kan li' tanken om mig i pels. Men jeg synes at den pels fra Designers Remix er ret cool og på ingen måde Hellerup-frue agtigt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar