fredag den 6. maj 2016

Dagens sko 060516

Dagen i dag er blevet brugt på en lille tradition - "at bruge fredagen efter Kristi Himmelfart på en tur til Malmø". Kæresten og jeg fik en smule sved på panden, da vi så paskontrollen i Sverige. Den havde vi glemt alt om. Heldigvis kunne vores kørekort bruges, så vi blev ikke sendt tilbage. Malmø var super hyggelig og bøllen hyggede sig maximalt. Jeg tænker at lave et lille indlæg om det senere.
Jeg fik heldigvis mine fingre i denne Mummi kop, der kun kan købes i Sverige. Og så snakker vi ikke om, hvor mange kopper jeg har;-).

Lige nu drømmer jeg om festlige sko med glimmer og kant. At jeg ikke vil få ondt i fødderne af disse basser fra Marni er kun en fordel. Men de er nok skoene, som deler vandene. Mit gæt er, at min kæreste vil hade dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar