onsdag den 21. december 2016

Glimmeronsdag

Det er onsdag og jeg har nu juleferie indtil næste år. Ha ha skal ligesom på arbejde igen den 2 januar, men det er der lige nu lang tid til. Ligesom bøllen synes at der er lang tid til juleaften. Vi skal igen i år holde jul hjemme i vores hus, og om 2 dage kommer det store rykind. Puha der er meget jeg skal nå inden da - rengøring, tøjvask, madindkøb(læs spille køleskab Tetris) og pakke de sidste gaver ind.
Men i dag er det onsdag og mine glimmersokker er på. Jeg er vild med glimmersokker, da de tilfører ens outfit en diskret upgrade. Jeg ville ønske, at jeg havde mod til at iføre mig et par sandaler og glimmersokker til bare ben til en nederdel/kjole. Jeg synes, at det ser så cool ud, men det ville nok bare blive mærkeligt in real life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar