søndag den 6. juni 2010

Nué

Midt på Gl. Kongevej ligger  denne fine lille skattekiste.
Butikken er så hyggelig og har rigtig mange af mine favoritmærker - bl.a. ting og sager fra Rika, 3.1 Philip Lim, Stine Goya, Marc by Marc Jacobs og Alexander Wang. Og man får sine fine ny indkøbte varer i et fint stofnet - som man jo senere kan bruge i stedet for at købe plastikposer i Netto og Irma(og vupti, så jeg bliver også lidt miljørigtig....).  Derudover vil jeg især gerne fremhæve pigerne bag butikkens egne mærker - Nué Notes og Lovechild 1979.
Og her får I  lige mine nuværende ønsker derfra.......
denne fine nederdel i læder fra Nué Notes er min favorit


Og endnu et tørklæde fra Lovechild kan nu også bruges, deres tørklæder er virkelig lækker........;-)
Jeg må hellere se at komme afsted......
Kilde: Nué


Ingen kommentarer:

Send en kommentar