søndag den 23. januar 2011

Min parfume samling

Jeg har lige siden, jeg var hel lille, været vild med parfumer, og har i dag en rimelig stor samling. Det hele startede med, at min far havde været på en forretningsrejse og havde købt Opium fra YSL til min mor. Og jeg var helt vild med den, men jeg var ifølge mine forældre for lille til at få en parfume. Men næste gang han var på forretningsrejse, købte han Opium sæben til mig i stedet for, jeg var så glad for den. Og jeg kan i dag ikke tage ud og rejse uden at købe en eller flere parfumer med hjem:-). Flakonerne er jo små kunstværker på kommoden og i vindueskarmen. Jeg har faktisk ikke tal på, hvor mange jeg pt. har. Jeg er dog ikke særlig tro mod et bestemt mærke, men veksler efter humør. Her er et lille udsnit af favoritterne fra vindueskarmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar